czwartek, 27 marca 2014

Przesyłka od Niemieckiej Federacji Piłkarskiej

Witajcie!
Dzisiaj przedstawiam Wam list, który dostałem od Niemieckiej Federacji Piłkarskiej. 
Otrzymałem 2 naklejki z Euro 2012, 2 smycze z MŚ 2010 oraz 1 odznake z Euro 2008.

WIKIPEDIA:
Reprezentacja Niemiec w piłce nożnej mężczyzn (niem. Die deutsche Fußballnationalmannschaft) – zespół piłkarski, reprezentujący Niemcy w meczach i sportowych imprezach międzynarodowych, powoływany przez selekcjonera, w którym mogą występować zawodnicy posiadający obywatelstwo niemieckie. Za jego funkcjonowanie odpowiedzialny jest Niemiecki Związek Piłki Nożnej (DFB).
LINK DO CAŁOŚCI - KLIKNIJ TUTAJ!


Sposób Zdobycia: E-mail
Czas Oczekiwania: 7 dni
Adres:  info@dfb.de
Uwagi: Brak

Pozdrawiam!

26 komentarzy:

  1. Graulację ! :) Mam jeszcze pytanie - co napisałeś w mailu ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) To samo co do klubów piłkarskich. Jak chcesz dokładnie to co pisałem to napisz do mnie na maila :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
  2. Serdecznie gratuluję!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję kolejnych gadżetów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :D Jakoś dziwnym trafem jak pisałem 2 miesiące temu i w poniedziałek to pisali że niczego nie mają o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) To spróbuj jeszcze raz, może teraz coś ci przyślą :)

      Usuń