czwartek, 20 marca 2014

Przesyłka od Norweskiej Federacji Piłkarskiej

Witajcie drodzy kolekcjonerzy !
Dzisiaj przedstawiam bardzo ciekawą przesyłkę jaką dostałem od Norweskiej Federacji Piłkarskiej. Bardzo się zdziwiłem gdy otwarłem list. W środku znalazłem szalik reprezentacyjny "Norge-Tyrkia". Do tego jeszcze długopis, odznaka oraz pocztówka ze stadionem Ullevaal.

WIKIPEDIA:
Reprezentacja Norwegii w piłce nożnej mężczyzn – zespół piłkarski, biorący udział w imieniu Norwegii w meczach i sportowych imprezach międzynarodowych, powoływany przez selekcjonera, w którym mogą występować wyłącznie zawodnicy posiadający obywatelstwo norweskie. Za jego funkcjonowanie odpowiedzialny jest Norweski Związek Piłki Nożnej. Reprezentacja Norwegii od 1908 roku jest członkiem FIFA, a od 1954 – UEFA.
LINK DO CAŁOŚCI - KLIKNIJ TUTAJ!


Sposób zdobycia: E-mail
Czas oczekiwania: 7 dni
Adres:  nff@fotball.no
Uwagi: Musiałem odebrac list na poczcie ponieważ nie mieścił się do skrzynki.

Pozdrawiam!

34 komentarze:

  1. Serdecznie gratuluję!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i czekam na jutrzejszy wpis :)

    OdpowiedzUsuń