czwartek, 24 kwietnia 2014

#57 André Schürrle

Witajcie!
Dzisiaj przedstawię Wam zawartośc listu od niemieckiego piłkarza, który gra w Chelsea Londyn - Andre Schürrle.
Dostałem 1 podpisane moje zdjęcie a dodatkowo 2 karty z autografem :) Jedna karta jest klubowa a druga reprezentacji, obie idą na wymianę, więc nie umieszczam tutaj ich zdjęc.

WIKIPEDIA:
André Schürrle (ur. 6 listopada 1990 w Ludwigshafen am Rhein) – niemiecki piłkarz, występujący na pozycji napastnika, reprezentant Niemiec.
LINK DO CAŁOŚCI - KLIKNIJ TUTAJ!


Sposób Zdobycia: List + koperta zwrotna i zdjęcie
Czas Oczekiwania: 3 tygodnie
Adres: Agencja
Uwagi: Brak

Pozdrawiam !

40 komentarzy:

  1. gratulacje zapraszam do mnie

    http://fikolynamacie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Blog już dodany był wcześniej :)

      Usuń
  2. Gratulacje !! :)
    Zapraszam do mnie :
    wwwautografypatrycji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też nieźle :P Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D
      dzisiaj u mnie jeszcze lepsza przesyłka niż w poprzednich dniach :)

      Usuń
  4. Gratulacje :) Świetna zdobycz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ;) Jeśli ten adres jest do Niemiec to wiedz, że to podróby, niestety... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Że adres prywatny to od razu nie oznacza że podróba :)

      Usuń
    2. Nie chodzi mi o to, ze adres prywatny to podróba bo z adresów prywatnych nigdy takich nie przysyłają, jednak wiem, ze z pod tego adresu tak :/

      Usuń
    3. Wątpię żeby była to podróba. Ale jak ty tak uważasz to już twoja sprawa :)
      Sprawdziłem, wszędzie jest taki sam graf :)

      Usuń
  6. Dzięki, a z Chelsea przypadkiem nie odpisuje? :)

    OdpowiedzUsuń