czwartek, 17 kwietnia 2014

Przesyłka od Polskiego Związeku Piłki Nożnej

Witajcie!
Dzisiaj przedstawiam Wam list jaki otrzymałem od Polskiego Związku Piłki Nożnej. W nim znalazłem kalendarz na 2014 rok. Jest to oryginalny kalendarz naszej reprezentacji. Bardzo się cieszę z tego ponieważ o to prosiłem w liście do PZPN'u.
W liście umieściłem informację, że proszę o  autografy lub kalendarz.
Kalendarz jest wymiarów 31,5CMx32CM.

WIKIPEDIA: 
Reprezentacja Polski w piłce nożnej mężczyzn – drużyna sportowa piłki nożnej, reprezentującą Rzeczpospolitą Polską w meczach i turniejach międzynarodowych, powoływana przez selekcjonera reprezentacji, w której mogą występować wyłącznie zawodnicy posiadający obywatelstwo polskie. Za jej funkcjonowanie odpowiedzialny jest Polski Związek Piłki Nożnej.
LINK DO CAŁOŚCI - KLIKNIJ TUTAJ!



Sposób Zdobycia: List
Czas Oczekiwania: 15dni
Adres: Polski Związek Piłki Nożnej
              ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. 7
              02-366 Warszawa
Uwagi: Brak

Pozdrawiam!

28 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluję!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje :) też Cię dodaję, przepraszam, że tak późno :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki :) Mam taki sam tylko kupiony :P

    OdpowiedzUsuń