środa, 30 kwietnia 2014

#58 Romelu Benjamin Lukaku

Witajcie!
Dzisiejszy wpis będzie dotyczył piłkarza Chelsea Londyn. Jest nim Romelu Lukaku.
Występuje on na pozycji napastnika w reprezentacji Belgi. A już nie długo pojedzie na MŚ :)
Aktualnie jest on wypożyczony z Chelsea do Evertonu, ale mam nadzieję że w przyszłym sezonie zostanie w klubie.
Dostałem podpisane 2 moje zdjęcia :) Jedno klubowe a drugie reprezentacyjne. Załączam zdjęcie jednego autografu ponieważ drugie idzie na wymianę !
Bardzo się z niego cieszę, ponieważ jest jednym z moich ulubionych piłkarzy.
Co ciekawe odpowiedź dostałem po zaledwie 8 dniach. To bardzo szybko ponieważ wysłałem do niego już drugi list, a za pierwszym nie odpowiedział.

WIKIPEDIA:
Romelu Benjamin Lukaku (ur. 13 maja 1993 w Antwerpii) – belgijski piłkarz pochodzenia kongijskiego, występujący na pozycji napastnika w Evertonie oraz reprezentacji Belgii.
LINK DO CAŁOŚCI - KLIKNIJ TUTAJ!


Sposób Zdobycia: List, koperta, IRC, 4 zdjęcia
Czas Oczekiwania: 8dni
Adres: Romelu Lukaku
             Everton
             Goodison Park
             Goodison Rd
             Liverpool L4 4EL
             UK/Anglia
Uwagi: Brak

Pozdrawiam!

38 komentarzy:

  1. Świetny piłkarz,gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję tego wymarzonego autografu!

    OdpowiedzUsuń
  3. serdecznie gratuluję ! :) dodałam Cię do polecanych, liczę na rewanż http://autografyoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję. W wolnej chwili zapraszam do mnie. :)
    http://autografy-arka.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń