piątek, 13 czerwca 2014

Przesyłka od Serbskiej Federacji Piłkarskiej

Witajcie! 
Dzisiaj przedstawię Wam list od Serbskiej Federacji Piłkarskiej. 
Zawartośc przesyłki była dosyc duża. Znalazłem tam program meczowy Serbia - Japonia, 11 zdjęc z nadrukowanymi autografami, 3 bilety parkingowe (2013r), 13 starych biletów (2001-2013r. w tym mecze Jugosławii), odznakę oraz jakąś kartę z meczu Serbia-Grecja.

WIKIPEDIA:
Reprezentacja Serbii w piłce nożnej w latach 1994-2002 występowała pod nazwą reprezentacja Jugosławii. Od lutego 2003 do czerwca 2006 zespół w międzynarodowych rozgrywkach grał jako reprezentacja Serbii i Czarnogóry. Artykuł ten nie dotyczy drużyny narodowej Socjalistycznej Federalnej Republiki Jugosławii.

LINK DO CAŁOŚCI - KLIKNIJ TUTAJ!




ODZNAKA:

BILETY PARKINGOWE:

PROGRAM MECZOWY:

BILETY:


ZDJĘCIA:


KARTA:

Sposób Zdobycia: E-mail
Czas Oczekiwania: 18 dni
Adres: office@fss.rs
Uwagi: Brak

Pozdrawiam!

30 komentarzy:

  1. Gratuluję!
    Też wytypowałem 3:1 ale powinien być remis wg mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Wg mnie w 100% zasłużona wygrana :)

      Usuń
  2. Gratulacje też dostałam tą paczkę tydzień temu lecz bez odznaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) fajna ta odznaka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spora ta przesyłka :D Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! niezła paczka :)
    gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulację :)
    szkoda, że grafy pp

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje ;)

    Zapraszam do mnie: http://autografymarczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń