środa, 2 lipca 2014

André Schürrle - Koszulka z autografem #1

Witajcie!
Dziś pokazuję Wam list od niemieckiego piłkarza Chelsea Londyn André Schürrle.
Jest to mój drugi list od tego zawodnika, ponieważ już wcześnie pokazywałem Wam zdjęcia od niego.
Tym razem zawartośc przesyłki była inna, znalazłem w niej koszulkę, którą sam wysłałem jakiś czas temu.
Na szczęście wróciła z autografem ! Oprócz niej w paczce znajdowały się 3 karty z autografami.

WIKIPEDIA:
André Schürrle (ur. 6 listopada 1990 w Ludwigshafen am Rhein) – niemiecki piłkarz, występujący na pozycji napastnika, reprezentant Niemiec.
LINK DO CAŁOŚCI - KLIKNIJ TUTAJ!




Sposób Zdobycia: List + koperta zwrotna i koszulka
Czas Oczekiwania: 20 dni
Adres: Agencja
Uwagi: Brak

Pozdrawiam!

50 komentarzy:

  1. Fantastyczna paczka ! :)
    Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdeczne gratulacje! :D I Tobie też życzę udanych wakacji :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ;) Wysyłałeś do agencji, czy do klubu?

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny sukces! gratuluję :)
    ja w te wakacje tylko do Wisły ;p
    miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje ! ja też jadę nad morze

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkie gratulacje ! Czekam na nowe posty po wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) udanego wypoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na jaki adres wysłałeś? Masz taki autograf od Torresa? :D

    P.S. Zapraszam na moją aukcje gdzie sprzedaje koszulkę z autografami piłkarzy Reprezentacji Hiszpanii :

    http://allegro.pl/koszulka-z-autografami-hiszpania-ms-2014-oryginal-i4354530600.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Schurrle pisałem na adres agencji.

      PS: Nikt Ci nie kupi takiej koszulki za 15 tys. Max 500zł :)

      Usuń
  9. Gratuluję! Udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Meega sukces :D
    Serdecznie gratuluję !!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję, a ja w niedzielę też nad morze :D Do Ustki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdeczne gratulacje! Cenna koszulka :)

    OdpowiedzUsuń