sobota, 15 listopada 2014

Neymar da Silva Santos Júnior - Koszulka z autografem #2

Witajcie serdecznie!
Dzisiaj przedstawię Wam prawdziwy hit. Po długim oczekiwaniu dostałem drugą odpowiedź od Neymara ! W liście znalazłem koszulkę z oryginalnym autografem piłkarza FC Barcelony i Rep.Brazylii.
Cieszę się bardzo z tej koszulki, ponieważ jest ona już drugą w mojej kolekcji, zaraz po Andre Schurrle :D Mam nadzieję, że będą kolejne!
Czekałem 79 dni. Natomiast sam list z Hiszpanii szedł 35dni ! wiem to ponieważ spojrzałem na pieczątkę poczty. Ale na szczęście dotarł :D
Żeby nie było pytań dodam, że wysłałem swoją koszulkę - kupiłem nową na Allegro za 50zł, ma jeszcze nawet metkę, (jest to zwykła podróba koszulki Barcelony, ale posiada wszystkie loga, znaczki, metki itp., różni się tylko jakością materiału)
Co ciekawe Neymar zabrał mi folię, w której była koszulka. Natomiast przyczepił do kołnierza koszulki karteczkę z moim imieniem :)

WIKIPEDIA:
Neymar da Silva Santos Júnior (ur. 5 lutego 1992 w Mogi das Cruzes) – brazylijski piłkarz występujący na pozycji napastnika, reprezentant Brazylii, piłkarz Barcelony.
LINK DO CAŁOŚCI - KLIKNIJ TUTAJ!






Sposób Zdobycia: List + koperta zwrotna i koszulka
Czas Oczekiwania: 79 dni
Adres: Prywatny
Uwagi: List szedł pocztą ponad 30 dni

Pozdrawiam!

50 komentarzy:

  1. GRATULUJE :))
    ZA CHWILĘ POSTARAM SIĘ DODAĆ NOWY POST DO MOJEGO BLOGA :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Zapraszam do mnie, gdzie obyła się mała reaktywacja i od dziś najnowsze autografy na blogu :)
    http://mariuautografy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Na pewno odwiedzę twojego bloga :P

      Usuń
  3. Gratulacje :). Zapraszam - http://autografymarcela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i zapraszam do mnie:
    http://autografyilony.blogspot.com/2014/11/143-mateusz-szwoch.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Woow gratulacje autografu, ile ja bym za taki dała. A karteczka to ja myślę że po to żeby np. Przy wysyłaniu wiedzieć do krórej koperty włożyć(komu odesłać) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D
      Widocznie ma tak dużo listów :)

      Usuń
  6. Gratuluję!!! a wysyłałeś kupon IRC?

    OdpowiedzUsuń